Plzeňská Viktoria se i v nadcházející sezóně představí v dresech značky PUMA. Nové dresy vycházejí z moderního pojetí soupravy z úspěšné mistrovské sezóny, drží nadále tradiční klubové barvy a přinášejí osvěžující grafický prvek demonstrující flexibilitu, sílu a bojovnost celého týmu. Oba partneři také s radostí oznamují, že prodlužují svoji spolupráci na další období.

Plzeňská Viktoria se i v nadcházející sezóně představí v dresech značky PUMA. Nové dresy vycházejí z moderního pojetí soupravy z úspěšné mistrovské sezóny, drží nadále tradiční klubové barvy a přinášejí osvěžující grafický prvek demonstrující flexibilitu, sílu a bojovnost celého týmu. Oba partneři také s radostí oznamují, že prodlužují svoji spolupráci na další období. 

Základem dresu pro domácí zápasy je červený trikot s červenými lemy a tmavě modrým pruhem, jenž se táhne přes rameno a rukáv. Typická viktoriánská modrá barva je zastoupena ve třech širokých pásech, které jsou umístěné na hrudi, nad pasem a přes boky. Pás přes hrudník hrdě nese logo společnosti PUMA a na srdci logo Viktorie Plzeň. 

Na přední části dresu budou mít viktoriáni v ligových i pohárových zápasech logo společnosti Doosan, který zůstává i nadále generálním partnerem klubu.

Výraznější střední část pásu se vždy dynamicky rozbíhá do stran do několika užších proužků. Šortky jsou modré s tmavým pruhem na boku.

Útočník Michal Ďuriš si nemůže nové dresy vynachválit: „Grafické návrhy jsem viděl již v průběhu jeho tvorby, dostali jsme možnost se na konečném vyznění podílet. Konečný výsledek je podle mne skvělý. Dres se dobře nosí a věřím, že se bude líbit také fanouškům. V předchozích dvou variantách jsme získali mistrovské tituly, pevně věřím, že také nové dresy přinesou sportovní úspěchy. Naším společným cílem je předvést červeno-modrou kombinaci také v pohárové Evropě.“


Nové dresy patří do technologicky nejvyšší modelové řady dresů vyráběné společností PUMA. Jsou vybaveny technologií Dry Cell, která odvádí přebytečnou vlhkost od pokožky a zajišuje hráči komfort po celou dobu jeho výkonu. Dresy jsou opatřeny unikátními odvětrávacími panely z kokosových nití, které jsou anatomicky umístěny v nejzatíženějších místech, a to na zádech 
a v podpaží. Dres nabízí dokonalý odvod vlhkosti a pomáhá hráči lépe regulovat teplotu těla.

„Ve Viktorii jsem dlouho a mohu říci, že toto jsou podle mého názoru jedny z nejhezčích dresů,“ doplňuje David Limberský.

Bílé a černé venkovní varianty zůstávají také pro další sezonu neměnné. Mezi fanoušky jsou oblíbené, klubu navíc dávají ideální variabilitu při samotných zápasech.

„Pro špičkový výkon hráče je důležité, aby se na hřišti cítil dobře. Kvalitní a dobře padnoucí dres je jedním z faktorů, které ho mohou pozitivně ovlivnit. Dres je navíc propojením mezi hráči na hřišti a fanoušky v ochozech. Naším cílem je to, aby byl dres i vizuálně zajímavý a líbil se. Pak ho bude hrdě nosit nejen hráč, ale i každý věrný fanoušek,“ dodala Gabriela Hrubá, marketingová ředitelka PUMA ČR.

Úřadující český mistr se poprvé v nových domácích dresech představí ve 3. předkole Ligy mistrů.


Od středy 20. července si fanoušci FC Viktoria Plzeň mohou nové dresy zakoupit ve Viktoria Shopu nebo na klubovém eshopu www.eshop.fcviktoria.cz. ále dresy budou dostupné v prodejně Top4football (Praha, Brno, Bratislava), SportFotbal (Voroněžská 28, Praha), Gazza sport (Palackého 6, Plzeň) a dále na www.top4fotball.cz, www.sportfotbal.cz a www.gazzasport.cz

Fotogalerie