Začátkem dubna tohoto roku se FC Viktoria Plzeň připojila na stále se rozvíjející sí pro rychlé sdílení fotografií – Instagram. Za 20 týdnů přibylo na stránce přes tři sta fotek a Instagram fcviktoria_official si oblíbilo více než 1000 fanoušků západočeského klubu.

„Snažíme se být našim fanouškům co nejblíže a přinášet zajímavé novinky. Stále přidáváme nové fotografie a moc nás těší, že počet příznivců naší instagramové stránky fcviktoria_official stále narůstá,“ říká tiskový mluvčí klubu Pavel Pillár.

Počet fanoušků ale nepřibývá pouze na Instagramu, na vzestupu jsou také i další sociální sítě. Google + čítá již téměř 27 tisíc příznivců Viktorie, novinky z twitteru odebírá více než pět tisíc fanoušků a na nejpopulárnějším Facebooku je více než 73 tisíc viktoriánů.

Dalším nadále se rozvíjejícím komunikačním prostředkem FC Viktorie Plzeň je oficiální klubový YouTube kanál. „O video reportáže je v dnešní době stále větší zájem a my samozřejmě chceme jít přáním fanoušků naproti. Viktoria TV má přes šest a půl tisíce odběratelů a více než 900 tisíc zhlédnutí. Věříme, že se ještě v letošním roce dostaneme k jednomu milionu. Fanoušci se proto mohou těšit na další novinky na Viktoria TV. Například již v týdnu před utkáním s Duklou se budou moci podívat na premiérový video magazín, který bude v netradiční formě mapovat dění v klubu napříč kategoriemi i jednotlivými odděleními,“ uzavírá Pillár.

Fotogalerie