Sociální sítě

Viktoria Plzeň bojuje o přízeň fanoušků nejen na fotbalovém hřišti, ale také na poli sociálních sítí. Západočeský klub jde s dobou a řadí se mezi týmy, které svým fanouškům nabízí kvalitní informace a novinky skrze ty nejpopulárnější kanály tzv. nových médií.

Nejnovější zprávy či videa a foky z dění okolo plzeňské Viktorky najdou příznivci na klubovém Facebooku, Twitteru, Instagramu nebo YouTubu. Zatímco na Facebooku se dozvědí fanoušci vždy ty nejdůležitější informace týkající se klubu, na instagramovém profilu najdou i prostřednictvím stories větší náhled do zákulisí a twitterový profil klubu pak nabízí ty nejaktuálnější informace nejen během samotných zápasů A týmu, ale také například z dění kolem mládežnických družstev. YouTube pak slouží jako jedna z hlavních platforem pro originální videoobsah – a už jde o rozhovory s hráči, pohledy do zákulisí, reportáže z akcí nebo oblíbený magazín Red&Blue. Díky sledování jednotlivých účtů tak fanoušci červenomodrých nejenže nepřijdou o žádnou podstatnou informaci, ale dostanou se i „pod pokličku“, kam by jinak nenahlédli. Zároveň Viktoria od roku 2019 vystupuje také na kanálu Twitch, kde v rámci vstupu do světa eSportu streamuje plzeňský hráč T9Laky své zápasy ve hře FIFA.

Pro zahraniční fanoušky je k dispozici také speciální účet na twitteru v anglickém jazyce, na kterém se dozví to nejzajímavější ohledně prvního týmu a celého klubu.