S velkým ohlasem se setkala akce Viktorie Plzeň a jejího Victory sponzora, sázkové kanceláře Tipsport. Pěti autobusy, jejichž výchozími body byly Klatovy, Stříbro, Domažlice, Nepomuk a Kralovice, přicestovalo do Štruncových sadů více okolo 200 fanoušků. Také díky nim mohla Viktoria oslavit letošní návštěvní rekord, kdy turnikety sčítající diváky ukázaly číslo 6 552.

Victory busy dorazily k fotbalovému duelu přesně dle plánu kolem 17 hodiny, fanoušci již měli v rukou lístky na hlavní tribunu. Vstupenka včetně cesty do Plzně i zpět vyšla účastníky akce na 120 Kč, na stadionu se navíc mohli těšit na zdarma rozdávaná tleskadla či sladkosti pro nejmenší fans.

Drobné překvapení čekalo na autobusové cestovatele již při nástupu, 40 prvních v každém voze získalo bonusové poukázky pro internetové sázení na serveru www.tipsport.cz

Dle ohlasů fanoušků, kteří čtvrthodiny před osmou opět nasedli do autobusů a nabrali směr domov, byla celá organizace bezproblémová a akce o velikonoční pondělí tak splnila svůj účel.„Jsme moc rádi, že se Victory busy setkaly s úspěchem a umožnily fotbalový zážitek dvěma stovkám fanoušků. V dalších dnech se rozhodne o možném zopakování, ale v případě trvajícího zájmu našich fans jim samozřejmě opět rádi vyjdeme vstříc,“ ohlédl se za povedenou akcí tiskový mluvčí Viktorie, Pavel Pillár.